5. marraskuuta 2014

"Onnellisuus lihottaa"

"Ei mulla ole aikaa kuntoilla, mulla on pieniä lapsia".
"Mä lihoin kun tapasin mun miehen, ollaan niin onnellisia".
"Mulle nyt jäi nämä raskauskilot, ei niitä saa millään pois".
"Mun mies ostaa mulle joka päivä karkkia, niin paljon se mua rakastaa".
"Kyllä naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni".

Kliseet jotka kaikki meistä ovat kuulleet.
Sosiaalisessa mediassa levitetään kuvia, missä poseeraa pullukka nainen, kuvatekstinä; "Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, luut ovat koiria varten".
Uutissivustoilla jyllää kirjoitus missä kerrotaan ihmisille faktaa; pullukat elävät onnellisemmassa parisuhteessa. Jos olet onnellinen, olet pullukka.
"Minulla on muodot, en ole mikään pakkasen raiskaama pulkannaru" säestää toisaalla ryhmä elämäänsä kyllästyneitä naisia, jotka painivat kilojensa kanssa, mutteivat onnistu niitä koskaan karistamaan.
Eikun niin, hehän olivat niitä onnellisia.

Ok, sä tapaat ihanan ihmisen, alatte seurustella. haluatte kyhnyttää sohvalla toistenne kainalossa tyyliin 24/7. Samalla mähkitte sipsiä, jäätelöä, limua, mahdollisesti bissee ja karkkia.
Jos satutte pääsemään sohvanpohjalta ylös näkemään kavereita, kuuluu näkemiseen oleellisena osana yleensä alkoholi (tyhjät kalorit). Kun haluatte oikein hemmotella toisianne, kannatte kaupasta herkkuja; sydänsuklaarasioita, vaaleanpunaisiavaahtokarkkeja, sydänmunkkeja, sydänleivoksia ja skumppaa (vaaleanpunaista). Näin näytätte toisillenne että rakastatte puolisoanne.

(Ennen niin) sporttinen mies alkaa seurustella pullukan tytön kanssa. Pullukka ei enää päästä miestä lenkille, koska se olisi heidän yhteisestä ajastaan pois. Pullukka kantaa miehelleen kaupasta selkävääränä (liikuntamuotohan se tämäkin!) pullaa ja sipsiä. Miehen juoksulenkit ja kuntosalitreenit ovat vaihtuneet leffailtoihin pullukan kanssa. Mies lihoo, hänestäkin tuli pullukka. Mutta ei hätää, mies on nyt onnellinen.

Raskauskilot on mystinen juttu. niitä ei saa pois. Raskaanahan pitää syödä kahden edestä!
Vauvan saatuasi masennut. Masentuneena et voi mennä ulos. Miehesi yrittää kaikin keinoin piristää sinua, lahjoo sinua päivittäin suklaalevyillä. Kun vauva nukkuu, sinä syöt. Vauvaa kun ei voi jättää hetkeksikään yksin, et pysty jumppaamaan vatsalihaksiasi takaisin kuosiin synnytyksen jälkeen, kun se vauva vaatii sen kaiken huomion (nukkuessaankin). Seksikään ei enää kuluta kaloreitasi, kun sekään ei enää vauvan saatua sinua jaksa kiinnostaa.
Onnellisuutesi on äärimmillään.

Pullukka tyttöystävä on kuulemma monestakin syystä parempi kuin laiha tyttöystävä; "Jos mies on seksin aikana aktiivinen ja nostelee kumppaniaan, on luonnollista, että mitä painavampi kumppani on, sitä paremmasta kuntoilusta seksi käy ".
Mun mies on hyvin hoikka, olisihan se kiva kun se menisi joka aamu töihin taas joku luu murtuneena. "Harrastin vaimon kanssa seksiä, sille on tullu taas muutamat lisäkilot".

Ootteko muuten huomanneet että laihat ja itseään kunnossa pitävät ihmiset ovat ns kaikkien yhteistä omaisuutta. Laihaa ruhoa arvostellaan häikäilemättä mediassa ja kaveripiireissä; "Sun vaimos on varmaan koko ajan kauheen kärttynen, kun se on niin laiha".
Kokeileppa arvostella pullukkaa.
Laihat ihmiset eivät syö mitään tai jos vahingossa syövät, oksentavat.
Minäkin olen saanut kuulla jo monta kertaa että kärsin automaattisesti syömishäiriöstä, kun en lähde kavereiden kanssa mäkkiin hampparille tai ahmi kaksinkäsin tyrkyttämiänne sipsejä. En myöskään syö ollenkaan karkkia; syömishäiriö, mikäpä muukaan.
En myöskään käytä alkoholia.
Aloinkin juuri pohtia että miten minä voinkaan olla näin onneton?

Säälitte myös minun miestäni, kyllä sillä on huonosti asiat. Elelee absolutistin urheilijan kanssa. Joutuu siis hänkin syömään terveellisesti, joutuu ravaamaan mun kanssa lenkillä ja uimahallilla. Voitte tuntea hänen ahdinkonsa; "Joutuu raukka monta kertaa päivässä panemaan tuollaista lautaa". Onneton mies. Varmasti eläisi onnellisemmassa parisuhteessa pullukan tytön kanssa.
 

Mieheni halusi ylläolevan paidan. Kielsin hankkimasta. En halua provosoida ketään.
 





1 kommentti: