10. kesäkuuta 2015

Märkä tyttö ja märkä puku. Mun märkäpukuni.

Sunnuntain tri kisoihin valmistautuminen on sujunut tyylille uskollisena, Outimaiseen tapaan.
Jalat on viime puolikkaasta niin kipeät, ettei niillä ole pystynyt edes kunnolla kävelemään.
Olenkin siis antanut jalkojen ja muun kropan vain lepäillä ja toipua rauhassa.

Kaverin kanssa kävimme viestikeskustelua eilen.
Kerroin vihdoin ostaneeni märkkärin.
Oletko jo uinut märkäpuvullasi?
En, uin sitten sunnuntaina.
Ai hallissa?
En. Mulla on ne kisat vastasin.
Mites, oletko testannut uutta pyörääsi hän tiedusteli.
Tuossa se on eteisessä.. Kerkeehän noi siellä kisassa sitten testata..
Ei näin.

Mun mielestä hyvällä mallilla tässä silti ollaan.

Märkäpukua päädyimme sovittamaan Velo&Oxygen myymälään.
Tarkoituksena oli ostaa TYR merkkinen puku. Kokeiluun päätyivät Hurricane wetsuit C3 ja Hurricane wetsuit C5.

Oli kyllä ihan kokonaan oma taiteenlajinsa koettaa kiskoa näitä märkäpukuja päällensä.
Kävi urheilusuorituksesta. Olin ihan yltäpäältä hiessä.
Suureksi onnekseni ystävällinen ja asiantunteva miesmyyjä auttoi kärsivällisesti puvut päälleni. Asiakaspalvelusta annan kyllä ihan täyden kympin! Jos haluatte oikeasti asiantuntevaa palvelua, suosittelen Veloa!
Mun miehelläkin oli tosi hauskaa, kun se vierestä katseli näitä pukujen sovituksia.

Näiden TYR pukujen istuvuuteen emme vain valitettavasti olleet tyytyväisiä.
Tykkään todella paljon TYR merkistä, joten minulle tämä oli suuri harmi.
Myyjä etsi minun vartalonmallille hänen mielestään sopivamman puvun ja toi sovitettavakseni 2XU R:3 puvun.
2XU on myös merkki josta pidän paljon.
Kisajuoksuhousuni ovat juurikin tältä merkiltä ja ne ovat kyllä ihan suosikit!
Luottavaisin mielin aloin siis rullata pukua päälleni.

Tässä kohtaa myyjä tietenkin -joutui- taas tulemaan avukseni.
Olin jo senverran hiestä märkänä, että puvun laittaminen oli vielä edellisestäkin huomattavasti vaikeutunut. Tosin tämä 2XU puku tuntui jotenkin helpommalle päälle laitettavalle kuin edelliset puvut.
Huomasi kyllä että tämä myyjä oli muutamat puvut aikaisemminkin joutunut asiakkaan päälle auttamaan, niin varmoin ottein kävi häneltä tämä puvustaminen. Märkkäriä pukiessahan on todella tarkkaa, ettei vahingossa repäise pukua rikki.

2XU.n puku istuikin päälleni erinomaisesti. Oli oikein miellyttävä päällä. Ei siinä sitten enempiä mietitty..Tämä puku lähti matkaan.

Velo&Oxygenilla on myyntiteltta Vanajanlinnan kisoissa, joissa viikonloppuna starttaan.
Sattuipa sopivasti, miesmyyjä lupasi kisa-aamuna auttaa taas puvun mun päälleni :D Ihan luksusta!

Kotona vielä kokeilin saada pukua itsenäisesti päälleni. 
Puku ja tyttö olivat vielä edellisen sovituksen jäljiltä yhä märkiä.  


Puuvillahanskat on märkkäriä pukiessa ihan ehdottomat! Pukuun tulee todella helposti naarmuja esim kynsistä.


Kokeilin istualteen välillä..
Jätin puvun alle mun kisapuvun. Ihan hyvä oli testata jotta mahtuu..


Päällä on! On se vaan hieno :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti