7. marraskuuta 2015

SkiExpo 2015 messukeskus Helsinki 30.10-1.11.2015

Vitsit että oli siistiä olla mukana Skiexpo messuilla.
Messujen tarkoitus oli (taas) pitkälti motivaation etsiminen..
On (taas) ollut jotenkin hukassa koko motivaatio.

Viime talvena ostetut uudet suksetkin odottelevat malttamattomina laduille pääsyä.
Edellisen vuodenhan sukset viettivät kaapissa, latujen sijaan.
Miksi?
Hiihtäminen olikin odotettua raskaampaa.
Mä en ehkä ollutkaan enää hiihtoihminen..
Olisin kyllä kovasti halunnut olla.

Haluan edelleen olla!

Tästä syystä nämä messut tulivatkin juuri oikeaan aikaan.

Menimme messuille lauantaina. Messut olivat avoinna perjantaista sunnuntaihin.
Ihmettelimme valtavaa määrää ihmisiä!
Samaan aikaan messukeskuksessa oli myös DigiExpo messut, tämä toi tottakai paljon lisää vilinää halliin.



Ihania urheiluvaatteita! Messut olivat täynnä toinen toistaan upeampia vaatteita. Jotenkin olen nyt todella mieltynyt keltaiseen väriin. Varmaan mun pyöräilykypärän takia :D Kypärän takia on tullut hankittua jo mätsäävät säärystimet ja kynsilakatkin!



Istumatyötä tekevänä olin innoissani Humantool tuoleista. Ratsastaja aikoinani olinkin näitä jo kokeillut, tykkäsin kyllä. Omaa Humantoolia en ole vielä jostain syystä hankkinut.
Itse istuinta olisi kätevä kuljettaa mukanaan työn ja kodin välillä; istuin asetetaan tuolin päälle, jossa se pysyykin hyvin paikoillaan.
Messuilla oli paljon erilaisia kuoseja tarjolla.







Viihdyimme messuilla reilu nelisen tuntia.
Ostoksia emme kauheasti tehneet. Muutamat välttämättömät varustehankinnat talven hiihtokauteen.

Mä haluan äkkiä lunta maahan.
En malta odottaa että saan kaivaa sukset kaapin perukoilta. Uusi yritys tehdä minusta hiihtäjä taas.
Jospa se alkaisi sujua.
Kauheasti tekisi mieleni kisata muutamat hiihtokisatkin. Viimeksi yläasteella olen hiihtokisoissa "edustanut".
Finlandia-hiihto vois olla just mun juttu ;)
Ainahan pitää olla unelmia :D

Kovasti tuli ideoita tulevaan talveen. Paljon rahanmenoa luvassa, jos kaikki varusteeni päivitetään keltaisiksi.




*messuliput saatu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti